close

.facebook_1456640734013

 

 

   

 

 

這是Vazquez Sounds的cover

 

老實說我是看到他們的cover才熊熊想起來沒翻這首歌ˊˋ

這首歌真的超洗腦!!mv剛出的時候我印象超深刻

那時候我編下象棋邊聽然後到有點心神不寧

因為Nathan的聲音真的很柔很吸引人(醉

超級誠摯的嗓音我都快為他而傾倒了ww(是在發什麼花癡

看那個mv感覺他就是個暖男啊啊啊啊

他的眼神真的超電的###

要去追那個女生的時候還有點小小害羞真的超可愛的拉

 

 

 

 

"Over And Over Again"一次又一次

 

From the way you smile

從妳笑的樣子

To the way you look

到妳瞧著別人的模樣

You capture me

都深深的吸引著我

Unlike no other

沒有人比得上妳

 

From the first hello

從一開始打招呼

Yeah, that's all it took

對,那就是一切的開端

And suddenly

而突然間

We had each other

我們就擁有彼此了

 

And I won't leave you

我才不會放妳走

Always be true

永遠都是對的

One plus one, two for life

一加一,兩個人一起過生活

Over and over again

一次又一次

 

So don't ever think I need more

所以別再以為我還需要更多

I've got the one to live for

我已經找到活著的目的了

No one else will do

沒有人會這麼做

And I'm telling you

但我告訴你

Just put your heart in my hands

放心把心交給我吧

 

I promise it won't get broken

我保證我不會讓它受傷害

We'll never forget this moment

永遠不會忘記這個瞬間

It will stay brand new

它(妳的心)會像新的一樣

'Cause I'll love you

因為我會給你我滿滿的愛

Over and over again

一次又一次

 

Over and over again

一次又一次

 

From the heat of night

從夜晚的炙熱

To the break of day

到破曉時分

I'll keep you safe

我都不會讓你受到傷害

And hold you forever

我會永遠抱著妳

 

And the sparks will fly

我們之間的火花會很絢麗

They will never fade

它們永遠不會停止*

'Cause every day gets better and better

因為明天都會越來越好

 

And I won't leave you

我才不會放妳走

Always be true

永遠都是對的

One plus one, two for life

一加一,兩個人一起過生活

Over and over again

一次又一次

 

So don't ever think I need more

所以別再以為我還需要更多

I've got the one to live for

我已經找到活著的目的了

No one else will do

沒有人會這麼做

And I'm telling you

但我告訴你

Just put your heart in my hands

放心把心交給我吧

 

I promise it won't get broken

我保證我不會讓它受傷害

We'll never forget this moment

永遠不會忘記這個瞬間

It will stay brand new

它(妳的心)會像新的一樣

'Cause I'll love you

因為我會給你我滿滿的愛

Over and over again

一次又一次

 

Over and over again

一次又一次

 

 

Girl when I'm with you

女孩當我和妳在一起的時候

I lose track of time

我總是著迷到忘了時間

When I'm without you

當我沒和妳在一起時

You're stuck on my mind

妳總是不斷的浮現在我的腦海

 

Be all you need

妳只需要把妳扮演好

'Til the day that I die

知道我死去的那天

I'll love you

我都會愛著妳

Over and over again

一次又一次

 

So don't ever think I need more

所以別再以為我還需要更多

I've got the one to live for

我已經找到活著的目的了

No one else will do

沒有人會這麼做

And I'm telling you

但我告訴你

Just put your heart in my hands

放心把心交給我吧

 

I promise it won't get broken

我保證我不會讓它受傷害

We'll never forget this moment

永遠不會忘記這個瞬間

It will stay brand new

它(妳的心)會像新的一樣

'Cause I'll love you

因為我會給你我滿滿的愛

Over and over again

一次又一次

 

Over and over again

一次又一次

 

Over and over again

一次又一次

 

*此二句直譯為火花在飛 不會褪色

 

*此非官方翻譯*

 

*若有不通順或錯誤敬請告知哦*

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    祈綾0.0 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()