close

12039427_10152985606696642_5507916269388340503_n    

"Army"

 

I know that I've been messed up

我知道我曾搞砸一堆事

You never let me give up

而你從不讓我放棄

All the nights and the fights

那些夜晚和鬥毆

And the blood and the breakups

鮮血和分手

You always had to call off

使你總得取消

I am pain, I'm a child, I'm afraid

我疼痛,像個孩子,我害怕

And yet you understand

而你懂

Yeah like no one can

只有你懂我

Know that we don't look like much

我們的相似處並不多

But no one fucks it up like us

但沒有人像我們這麼慘過

 

16 and you never even judged me

16歲了你不曾胡亂評定我

Matter of fact I always thought you were too cool for me

我總覺得你對我太冷漠太冷酷了

Sitting there in the caravan

坐在露營車裡

All the nights we've been drunk on the floor

那些我們醉倒在一起的夜晚

And yet you understand

而你懂

Yeah like no one can

只有你懂我

We both know what they say about us

我們都知道別人是怎麼議論我們的

But they don't stand a chance because

但他們永遠沒機會打垮我們,因為…

 

When I'm with you

當我在你身邊

When I'm with you

當我在你身邊       

I'm standing with an army

我就像行軍般

I'm standing with an army

就像行軍般嚴謹

When I'm with you

當我在你身邊

When I'm with you

當我在你身邊

I'm standing with an army

就像行軍般

Standing with an army

就像行軍般嚴謹

 

Dark times, you could always find the bright side

再黑暗的時刻,你都能找到光明的希望

I'm amazed by the things that you would sacrifice

對於你犧牲的,我感到震驚

Just to be there for me

就在那裡吧,為了我

How you cringe when you sing out of tune

當你唱出個音時是多麼阿諛

And yet it's everything

這就是全部了

So don't change a thing

所以別做任何改變

We both know what they say about us

我們都知道別人是怎麼議論我們的

But they don't stand a chance because

但他們永遠沒機會打垮我們,因為…

 

When I'm with you

當我在你身邊

When I'm with you

當我在你身邊       

I'm standing with an army

我就像行軍般

I'm standing with an army

就像行軍般嚴謹

When I'm with you

當我在你身邊

When I'm with you

當我在你身邊       

I'm standing with an army

我就像行軍般

I'm standing with an army

就像行軍般嚴謹

 

Standing with an army

就像行軍般嚴謹

Standing with an army

就像行軍般嚴謹

Standing with an army

就像行軍般嚴謹

Standing with an army

就像行軍般嚴謹

(I'll be yours)

(我會變成你的)

Standing with an army

就像行軍般嚴謹

Standing with an army

就像行軍般嚴謹

I'm standing with an army

就像在行軍一樣

 

Yet you understand

而你懂

Yeah like no one can

只有你懂我

We both know what they say about us

我們都知道別人是怎麼議論我們的

 

When I'm with you

當我在你身邊

When I'm with you

當我在你身邊       

I'm standing with an army

我就像行軍般

I'm standing with an army

就像行軍般嚴謹

When I'm with you

當我在你身邊

When I'm with you

當我在你身邊       

I'm standing with an army

我就像行軍般

They don't have a chance either

他們也不機會擊垮我們的

 

Standing with an army

就像行軍般嚴謹

Standing with an army

就像行軍般嚴謹

Standing with an army

就像行軍般嚴謹

Standing with an army

就像行軍般嚴謹

Standing with an army

就像行軍般嚴謹

Standing with an army

就像行軍般嚴謹

Standing near you

站在你身旁

Standing with an army

就像行軍般嚴謹

Standing with an army

就像行軍般嚴謹

Standing with an army

就像行軍般嚴謹

Standing with an army

就像行軍般嚴謹

Standing with an army

就像行軍般嚴謹

Standing with an army

就像行軍般嚴謹

When I'm with you

當我在你身邊

Standing with an army

就像行軍般嚴謹

 

 

*翻譯時揉和自己的想法*

*如有錯誤或不通順請告訴我*

*此非官方翻譯*

 

arrow
arrow

    祈綾0.0 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()