close

          

 

    sam

 官方版的mv

"Writing's On The Wall"
 


 I've been here before
我曾經來到這裡
But always hit the floor
但總是一而再的碰壁
I've spent a lifetime running
我花了大半輩子四處奔波
And I always get away
但最後總是以逃避收場
But with you I'm feeling something
然而跟妳在一起的時候,我體驗到難以言喻的感覺
That makes me want to stay
那讓我想要留下來

I'm prepared for this
我為了這個做了萬全的準備
I never shoot to miss
從未失手
But I feel like a storm is coming
感覺暴風雨即將來臨
If I'm gonna make it through the day
如果我安然度過了(那場暴風雨)
Then there's no more use in running
那我就無須再逃避了
This is something I gotta face
這是我必須面對的

If I risk it all
如果我冒這個險
Could you break my fall?
妳願意減輕我的痛楚嗎?

[Chorus:]
How do I live? How do I breathe?
我該如何呼吸?我該如何生存?
When you're not here I'm suffocating
當你不在我身邊時我覺得快要窒息了
I want to feel love, run through my blood
我想要感覺到愛,感覺到它在我體內奔騰
Tell me is this where I give it all up?
告訴我,這是我該放棄一切的地方嗎?
For you I have to risk it all
為了妳,我願意冒任何風險
Cause the writing's on the wall
因為災難即將降臨

A million shards of glass
上百萬的玻璃碎片
That haunt me from my past
從我的內心深處湧出
As the stars begin to gather
就像星星聚集在一起
And the light begins to fade
燈光開始褪色
When all hope begins to shatter
當所有的希望幻化成灰
Know that I won't be afraid
我知道我不會害怕

 

If I risk it all

如果我冒這個險

Could you break my fall?

妳願意減輕我的痛楚嗎?

 


[Chorus:]
How do I live? How do I breathe?
我該如何呼吸?我該如何生存?
When you're not here I'm suffocating
當你不在我身邊時我覺得快要窒息了
I want to feel love, run through my blood
我想要感覺到愛,感覺到它在我體內奔騰
Tell me is this where I give it all up?
告訴我,這是我該放棄一切的地方嗎?
For you I have to risk it all
為了妳,我願意冒任何風險
Cause the writing's on the wall
因為災難即將降臨

 

The writing's on the wall

 

因為災難即將降臨


 

[Chorus:]

How do I live? How do I breathe?

我該如何呼吸?我該如何生存?

When you're not here I'm suffocating

當你不在我身邊時我覺得快要窒息了

I want to feel love, run through my blood

我想要感覺到愛,感覺到它在我體內奔騰

Tell me is this where I give it all up?

告訴我,這是我該放棄一切的地方嗎?

How do I live? How do I breathe?

我該如何呼吸?我該如何生存?

When you're not here I'm suffocating

當你不在我身邊時我覺得快要窒息了

I want to feel love, run through my blood

我想要感覺到愛,感覺到它在我體內奔騰

Tell me is this where I give it all up?

告訴我,這是我該放棄一切的地方嗎?

For you I have to risk it all

為了妳,我願意冒任何風險

Cause the writing's on the wall

因為災難即將降臨

 

 

 

*翻譯時揉合了自己的想法*

*如有錯誤或不通順敬請不吝告知*

*此非官方翻譯*

 

 

這是我很喜歡的一個cover版↓Sam Tsui

 


 

Connie Talbot的cover版<3

聲音變得低沉~覺得每個cover都有各自的特色~

 

*更新*

Connie新出的cover~她說再唱一次是因為她爸爸買了新的mic(麥克風)給她,她想試試

這次又更穩健成熟了呢

去Connie的專欄

 

-

這是007惡魔四伏的第一支預告片↓

 

聽說第二支有點破梗我就沒放囉:P

 --

我的一段rrr

嘿嘿在學校閱覽室忙裡偷閒偷翻的

警衛伯伯還給我綠茶xdd

不過是冷藏為什麼那麼冰哈哈

好啦我又要神隱一陣子了

等我把Skylar的Cannonball翻完吧(y)

arrow
arrow

    祈綾0.0 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()