close

                       

 

 

 

 

TFFANY ALVORD

"Hate To Tell You"

 

 

 

 

Oh oh

Yay yeah

You’re walking into dangerous territory

你正步步遁入那危險深淵

I see it now, but you don’t see the warning

但你偏不聽我的警告

I tell you what it’s best, you do the opposite

我告訴你什麼是最好的  而你卻執意反向走

Don’t say I never said

別說我沒提醒你啊

 

I hate to tell you “I told you so”

我好討厭跟你說我就說吧

But this one I can’t let go

但這一次 我無法就這樣釋懷

I hate to tell you “I told you so”

我好討厭跟你說”我就說吧”

But this one I can’t let gooo-ooo-oo

但這一次 我無法就這樣釋懷

This one I can’t let gooo-ooo-oo

這一次 我無法就這樣釋懷

I hate to tell you, but I told you so

我好討厭跟你說”我就說吧”

 

Blind folded by infatuation of the money

你對金錢的沉迷使你盲目

It’s screaming out but you push away the signs

前兆已然出現 而你卻置之不理

I tell you what I think, but you’re not listening

我告訴你我的看法 但你連聽都不願聽

Don’t say I never said

別說我沒提醒你啊

 

I hate to tell you “I told you so”

我好討厭跟你說”我就說吧”

But this one I can’t let go

但這一次 我無法就這樣釋懷

I hate to tell you “I told you so”

我好討厭跟你說”我就說吧”

But this one I can’t let gooo-ooo-oo

但這一次 我無法就這樣釋懷

This one I can’t let gooo-ooo-oo

這一次 我無法就這樣釋懷

I hate to tell you, but I told you

 

Oh oh, you say you hear me loud and clear

噢噢 你說你清晰地聽到我說的了

Oh oh, you’re walking right into and dry my tear

噢噢你就這樣走過來拭乾我的眼淚

Oh oh, stop before you look back with regret

噢噢在後悔之前  停下來吧

Just don’t say I never said, oh oh

別說我沒提醒你啊 噢噢

 

I hate to tell you “I told you so”

我好討厭跟你說”我就說吧”

But this one I can’t let go

但這一次 我無法就這樣釋懷

I hate to tell you “I told you so”

我好討厭跟你說”我就說吧”

But this one I can’t let gooo-ooo-oo

但這一次 我無法就這樣釋懷

This one I can’t let gooo-ooo-oo

這一次 我無法就這樣釋懷

I hate to tell you, but I told you so

我好討厭這樣說 但我告訴過你了

 

 

 

*翻譯時揉合了自己的想法*

 

 *如有錯誤或不通順敬請不吝告知*

 

 *此非官方翻譯*

 

 

----------閒聊開始xd----------

Tiffany好美啊

希望各位不介意我放她的美照<3

 

tiff1

 

 

 

tiff2

 

 

 

tiff3

 

 

tiff4

 

 

tiff5

 

 

 

然後他唱的see you again也好棒啊

 

 

 

 

歌詞見

 

 

另一個我覺得不錯的cover是這個

 

 

 

 

有沒有覺得那個男歌手很帥??!!

我深受他的鬍子吸引啊啊啊///

怎麼那麼有魅力ww

好可愛的圖啊

 

 

see1

 

 

see2

 

//帥啊//

 

 

噢對我明天到星期一去文藝營

對我已經連續三個禮拜不再家了

好啦就這樣

我行李都準備好了(廢話很多

竟然要自己帶寢具ˊˋ

 

 

 

arrow
arrow

    祈綾0.0 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()